ELAK RAMBUT GUGUR

Sebagai seorang ibu yg pernah melahirkan & pernah melalui fasa breastfeeding, saya yakin anda juga tidak terlepas dr masalah yg satu ini…
: : :
: : :
: : :
: : :
: : :
RAMBUT GUGUR…………………………………………….
sayangnya la tengok rambut kita yg ‘cantek bersinar’ tu berguguran & bersepah2 d atas katil & lantai kan…
tp lama2, dari perasaan sayang kt rambut bertukar jd geram & penat bila kita asyikla kena kutip & sapu rambut tu.
kdg2 anak yg kecik ni pun dh mula kutip & bagi rambut tu kat kita sambil bgtau ‘mama, ni rambut mama jatuh’…siap bg pulak tu kat kita..ehem2,perli mama ye..
nak oii, bg mama balik rambut ni bukan leh psg semula pun kat pale pon…hehe…
yg geramnya,rambut papanya xde pulak gugur padahal dia yg lebih TUA(jgn marah)..

jadi apa puncanya rambut gugur?dan sbg wanita rambut tu aset kita untuk en.somi kan…so penting la nak jaga..kalau dbiarkan berpanjangan, nanti ms kat umah kompius plak sape lelaki, sape pompuan..hehe..

Rambut gugur akibat:

1)Hormon yang tidak seimbang terutama selepas melahirkan
2)Kurang rehat/mengalami stress
3)Penjagaan rambut yang tidak tepat
4)Kekurangan vitamin yg dperlukan oleh rambut spt zink & multivitamin
5)Penggunaan syampoo yg banyak bahan kimia

soalan saya…
anda tergolong atau tidak dlm kelompok wanita istimewa yg saya nyatakan di atas?

jika ya..




calling2/pm/wasap la saya ye di 014 669 2610 utk solution yg bakal merubah kehidupan anda & lantai rumah anda….

Selain itu, jom baca SINI untul mengetaui ketensionan saya sepanjang saya mengalami keguguran Rambut


FB PAGE:
JOM SIHAT JOM GOJES
PM/WASAP KE:
014 669 2610

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge