Isteri Kesedihan Cari Cara Pulihkan Strok Suami Dengan Segera

Petua Terbaik Atasi Masalah Strok

Assalamualaikum wbt…Salam Sejahtera

Pernahkah anda melihat kenalan atau saudara anda menderita strok? Atau lebih menyedihkan lagi sekiranya ia berlaku kepada ibu,ayah atau pasangan anda. Alhamdulillah…seingat saya keluarga saya tiada yang menderita strok. Tetapi, hari ini saya ingin bawa anda kepada satu cerita sedih mengenai seorang pengarah syarikat yang berusia lewat 40an. Beliau diserang strok dan sudah puas mencari petua untuk pulihkan stroknya sejak dua bulan sudah.

Menurut cerita isterinya kepada saya, pada awalnya, jari jemari dan muka suaminya terasa kebas. Namun suaminya abaikan kerana berfikiran mungkin waktu makan beliau yang selalunya tidak menentu. Sebelum ini pun, agak kerap suaminya mengalami masalah yang sama. Namun, keesokan harinya, apabila bangun dari tidur, tangan kanan si suami sukar digerakkan. Dikejutnya isteri di sebelah dan ternyata, percakapannya jugak sedikit ‘telo’. Sah, beliau diserang strok!

petua pilihkan masalah strok dengan cepat dan berkesan

Kebetulan, suaminya memang mengalami masalah darah tinggi. Doktor diagnos bahawa bacaan darah tinggi yang melebihi jauh dari paras normal penyebab kepada serangan tersebut.

Yang menjadi masalah bagi mereka ialah isterinya tidak bekerja. Ketiga-tiga anaknya masih lagi belajar. Seorang di sekolah menengah dan dua lagi di kolej swasta. Sekiranya masalah berlarutan, mungkin suaminya terpaksa bersara lebih awal. Majikannya juga telah memberi kata dua. Dengan kos sara diri yang tinggi dan hutang yang masih ada, kepala beliau berat memikirkan cara untuk pulih kembali. Walaupun bakal menerima pampasan, apabila ditarah-tarah, duit yang menggunung juga boleh licin.

Kebetulan sebelum ini saya mempunyai seorang pelanggan yang juga diserang strok. Agak berbeza dengan pengarah tadi, pelanggan saya seorang wanita yang berstatus surirumah. Akibat daripada masalah strok yang dihadapi, beliau malu untuk berjumpa jiran. Malah dirinya rasa tertekan apabila ada tetamu berkunjung ke rumahnya  walau anak sendiri.

Mulut wanita ini sedikit herot, sebelah matanya tidak boleh ditutup. Alhamdulillah, kini wanita tersebut sihat sepenuhnya. malah bacaan kecing manis juga menurun dari 24 ke 10.

petua mudah atasi strok

Saya ceritakan kisah wanita tadi kepada pengarah tersebut. Alhamdulillah, hatinya terbuka untuk mencuba petua dari saya. Saya mencadangkan pengarah tadi menggunakan Vivix, iaitu suplemen sama yang berjaya membantu pelanggan saya tadi menjalani kehidupan normal semula.

Saya pernah ceritakan kelebihan Vivix di SINI dan saya juga pernah kongsikan Vivix mampu membantu beberapa penyakit kronik seperti kanser dan juga sakit jantung. Anda boleh klik untuk baca ye.

Sedikit kesimpulan mengenai Vivix Shaklee. Ianya sejenis minuman bersirap yang diekstrak dari beberapa jenis tumbuhan seperti lobak ungu dan anggur super muscadine. Kandungan yang paling penting di dalam minuman kesihatan ini ialah resveratrol yang membaikpulih sel-sel yang rosak penyebab penyakit kronik. Tugasnya adalah untuk membuang sel-sel lama dan gantikan dengan sel-sel yang baru. Kerana itulah penyakit strok surirumah tadi boleh pulih kesan dari penggantian sel-sel yang baru.

cara mudah dan berkesan atasi masalah strok

testimoni surirumah yang kini pulih dari strok. Belum habis sebotol, kesan positif sudah dirasai

Anda boleh teruskan bacaan anda pada manfaat dan kebaikan Vivix pada pesakit kronik.

Saya berdoa agar pengarah tadi sihat sepenuhnya selepas menggunakan Vivix. Saya sangat-sangat sarankan anda jangan pandang sahaja orang yang anda sayang makin lama makin terbiar di atas perbaringan. Menjaga pesakit strok memang memerlukan kekuatan mental dan fizikal. Apa salahnya jika anda berusaha dengan Vivix pula kan? Jika diizinkan Allah, penyakitnya akan bertambah baik dan seterusnya sembuh.

Anda boleh segera hubungi saya jika ada di kalangan orang yang anda sayang mengalami masalah strok.

**anda juga boleh buat bacaan tentang kisah ayah saya yang derita akibat gout

emel : poshykidz@gmail.com 
sms/whatsapp : 0146692610 
ID Shaklee: 894220 
COD Vitamin Shaklee : Nilai, Seremban, Sepang, Damansara, Mont Kiara  

*************************************************************************************************************************

Saya merupakan seorang ibu yang bekerja dari rumah. Dahulunya berjawatan sebagai jurutera di salah sebuah syarikat besar Malaysia, tetapi mengambil keputusan untuk meletak jawatan kerana melihat potensi yang sangat besar dalam bisnes Shaklee. Alhamdulillah, empayar yang saya latih semakin lama semakin berkembang.

Jika anda ibu bekerjaya yang menyimpan niat untuk menjaga sendiri anak-anak di rumah, atau pun anda ingin membantu meringankan beban kewangan suami anda, Shaklee merupakan medium terbaik untuk anda anda menyulam impian anda. Bersama saya, in shaa Allah anda mampu menjana pendapatan dengan hebat, setaraa dengan leader-leader yang berada di bawah kepimpinan saya.

Sertai dan hubungi saya dengan segera.

Ketahui bagaimana untuk berdaftar sebagai ahli Shaklee dan kelebihan menjadi ahli Shaklee

8 comments for “Isteri Kesedihan Cari Cara Pulihkan Strok Suami Dengan Segera

  1. November 11, 2014 at 10:36 am

    Vivix memang terbaik….amalkan pengambilan sesudu teh vivix setiap hari untuk kesihatan tubuh badan yang baik.
    nila anggraini recently posted…Manfaat Buah Ciku Yang Anda Tak KetahuiMy Profile

  2. November 11, 2014 at 12:38 pm

    betul, ramai yg dah rasakan kebaikan vivix ni kan.. :)
    Safiya recently posted…Importance Of DHA For Brain DevelopmentMy Profile

  3. November 11, 2014 at 4:26 pm

    semoga pengarah tersebut cepat sembuh.
    Norhayati Suaib recently posted…Ubat Sembelit Bagi Ibu Yang Baru BersalinMy Profile

  4. November 11, 2014 at 5:40 pm

    semoga penderitaan suami isteri tersebut segera berakhir..kasihan sungguh!
    Kakiblog recently posted…Mari Promosi Guna Blog DummyMy Profile

  5. November 11, 2014 at 7:18 pm

    strok ni memang bahaya..kdg simptom x nampak..tiba2 je terus kena.

  6. November 12, 2014 at 11:27 am

    mereka yang ada penyakit darah tinggi ataupun kolesterol tinggi, kemungkinan untuk dapat strok adalah tinggi. Jadi kalau kita dalam golongan yang berisiko, eloklah mencegah dahulu sebelum terlambat, sebab strok selalunya datang tak diundang. Sebab tu saya bekalkan emak saya vivix, selain dapat kurangkan tekanan darah tinggi, dapat juga elak risiko penyakit kronik yang lain, insyaAllah.
    Salju Sakinah recently posted…IBU SUSAH HATI ANAK MENANGIS KERANA SEMBELITMy Profile

  7. November 12, 2014 at 11:27 am

    strok menyerang secara tiba2!kawal pemakanan dan amalkan gaya hidup sihat boleh membantu…
    Rahsia Elak Suami Pasang Scandal Terbongkar!>
    yatie recently posted…Aduhhhh…tak tahan lah gatal hidung dan mata!My Profile

  8. Zul
    November 12, 2014 at 3:16 pm

    mintak jauh penyakit strok..skali kena memang bahaya…pencegahan lebih awal sgt penting..teringat kat arwah member dulu yg kena strok kat opis..
    Zul recently posted…Pengurusan Username & Password yang berlambak !! SEMAK !!My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge